دفتر کار مجازی یک سرویس کسب و کار هوشمند است که امکانات لازم مشابه یک دفتر کار حقیقی را به کسانی می­دهد که بودجه لازم برای راه اندازی آن ندارند. در واقع این سرویس به کسب و کارها کمک می­کند علاوه بر حفظ ارتباط موثر با مشتریان، در هزینه های جاری صرفه جویی شود. علاوه بر استارتاپ ها که از پشتوانه مالی برای هزینه های سنگین اجاره دفتر برخوردار نیستند، دفتر کار مجازی برای فریلنسرها که به صورت پروژه ای کار می­کنند، بسیار کاربرد دارد. با پرداخت اشتراک ماهیانه، تمام امکانات یک دفتر کار حقیقی مثل تلفن، فکس، منشی، crm، داخلی های متعدد، پاسخگوی خودکار و … قابل استفاده است. روی دیگر سکه کسب و کارهایی هستند که پس از سالها فعالیت مشتریان ثابت خود را دارند و روز به روز به تعداد مشتریان آن ها افزوده می­شود که آن ها هم برای صرفه جویی در هزینه مالی و زمانی در مدیریت حرفه ای مشتریان به این سرویس نیاز خواهند داشت. حجم بالای تماس ها می­تواند خطوط را مشغول و عدم رضایت مشتریان را در پی داشته باشد که با استفاده از سرویس تماس اینترنتی ویپ (VOIP) در دفتر کار مجازی که تماس ها به صورت همزمان دریافت می­شود، از این اتفاق پیشگیری خواهد شد.

دفتر کار مجازی مناسب چه کسب و کارهایی است؟

دفترکار مجازی

استارتاپ ها

دارای سرمایه و منابع محدود و نیاز به مدیریت هزینه در شروع کار

دفترکار مجازی

کسب و کارهای بزرگ

دارای تعداد زیادی نیروی دورکار یا شعب متعدد در مکان‌های مختلف

دفترکار مجازی

فریلنسرها

عدم نیاز به دفتر فیزیکی برای پیشبرد کار

دفتر کار مجازی مناسب چه کسب و کارهایی است؟

امتیازاتی که دفتر کار مجازی به مجموعه ها می دهد باعث می شود روز به روز به تعداد مشترکین این سرویس افزوده شود.

کاهش ۷۰ درصدی در هزینه ها

دفتر کار مجازی با ارائه ابزارهای مدیریتی به کسب وکارها سبب می شود در هزینه های ارتباطی بین کارمندان و مشتریان تا ۷۰% صرفه جویی شود و در لزوم اجاره دفتر کار تجدید نظر شود.

اعتبار بخشی به کسب و کارها

کسب و کارهایی مانند استارتاپ ها که با سرمایه محدود شروع به فعالیت می کنند، بدون نیاز به اجاره دفتر کار و ملزومات آن می توانند از امکانات و اعتبار یک دفتر کار بهره مند شوند.

امکان افزایش نیرو با تجهیزات کمتر

عدم نیاز به حضور در محیط شرکت و ملزومات اداری و شرکتی باعث می شود افزایش نیرو بدون دغدغه های مالی انجام شود و شیوه محبوب دورکاری افراد بیشتری را مجذوب خود کند.

دفترکار مجازی

مدیریت کامل تماس ها

تمامی تماس ها از طریق سامانه تحت وب قابل کنترل و رهگیری است و امکاناتی مانند ضبط مکالمات و گزارشات دقیق تماس کمک می کند مدیریت کلیه تماس ها به دقت و سهولت انجام بگیرد.

دفترکار مجازی

افزایش رضایت مندی مشتریان

مشتریان شیفته مجموعه هایی می شوند که پاسخگویی به موقع به مشتریان داشته باشند و برای وقت مشتریان ارزش قائل باشند. با امکاناتی مانند دریافت همزمان تماس ها و دایورت تماس، مشتریان وفادار و راضی خواهید داشت.

دسترسی کامل به شرکت از راه دور

تمامی امکانات ارتباطی در دفتر کار مجازی مدیانا در قالب سامانه تحت وب در دسترس اعضای مجموعه قرار می گیرد و این امکان سبب می شود دسترسی کامل به شرکت و عملکرد آن از راه دور ممکن شود.

تله مارکتینگ ( بازاریابی تلفنی )

بازاریابی از راه دور(تله مارکتینگ) یکی از ابزارهای بازاریابی تدارک دیده شده برای شما در دفتر کار مجازی مدیرکال که پیام تبلیغاتی شما را به صورت پیام صوتی به گوش مخاطبان هدف می رساند.

تماس کاملا رایگان بین اعضای مجموعه

یکی از مزایای دفتر کار مجازی مدیرکال برای اعضای یک مجموعه این است که اعضا برای ارتباط با یکدیگر با استفاده از سیستم VOIP، هیچ هزینه ای بابت تماس ها و مکالمات متنی پرداخت نمی کنند و تمام مکالمات بین خطوط رایگان است.

پوشش دهی مناطقی که ظرفیت مخابراتی ندارند

برای استفاده از قابلیت تماس ورودی و خروجی که با استفاده از خط تلفن ثابت در دفتر کار مجازی ارائه می شود هیچ گونه نیازی به تجهیزات سخت افزاری و پوشش دهی مخابراتی وجود ندارد.

امکاناتی که دفتر کار مجازی در اختیار شما می­گذارد

۱- تماس ورودی و خروجی اینترنتی

۲- تلفن گویا (IVR) اینترنتی

۳- ارسال و دریافت فکس اینترنتی

۴- خط تلفن ثابت اینترنتی با مالکیت دائمی

۵- مشاوره تلفنی در بستر شبکه

۶- دریافت و صف تماس

۷- صندوق پستی صوتی

دربـاره مـدیـرکـال….

مدیرکال راهکاری سریع و مدرن برای بهرمندی از خدمات تلفن گویا در سطح کشور می باشد. ما با فراهم سازی زیرساخت قدرتمند مرکز تلفن اَبری بر پایه وُیپ(VOIP) و ارائه خطوط اینترنتی اختصاصی، با بهرمندی از چندین سال تجربه در این زمینه پا به عرصه نهادیم تا خدماتی در خور با هزینه بسیار پایین به کاربران و مشتریان گرامی ارائه نماییم

ارتباط با ما

تهران، نبرد، خ شهید شریفی، گلستان ۱۸، پ ۲۸