خدمات تلفن گویا

خدمات تلفن گویا، روشی مناسب برای ارائه اتوماتیک خدمات تلفنی

خدمات تلفن گویا: قبل از اینکه بین دستگاه سانترال و خدمات تلفن گویا مقایسه انجام دهیم باید اشاره کرد؛ دستگاه سانترال دستگاهی است که می‌تواند چند خط تلفن محدود شرکت شما را به خطوط داخلی تبدیل کند و باعث می‌شود که چندین کارمند به‌ صورت همزمان بتوانند به تماس‌های تلفنی پاسخ دهند یا با یکدیگر در ارتباط باشند. به‌همین دلیل رفت‌ و‌ آمدهای داخل شرکت کم می شود و خدمات‌رسانی به مشتری بهتر و بهینه تر انجام می‌شود. هر چند دستگاه‌های سانترال مزیت هایی دارند اما اگر شما به دنبال خرید دستگاه سانترال هستید صبر کنید. ما به شما استفاده از تلفن گویا را توصیه می‌کنیم. در این پست اطلاعاتی درباره نحوه استفاده از تلفن گویا در اختیارتان قرار می‌دهیم که احتمالا بعد از آن علاقه‌ای به خرید دستگاه سانترال نخواهید داشت.

خدمات تلفن گویا

خدمات تلفن گویا چیست؟

خدمات تلفن گویا نوعی تکنولوژی تلفنی خودکار است که با افراد تماس گیرنده ارتباط برقرار می‌کند، اطلاعات مورد نیاز را در اختیارشان قرار می‌دهد مثلا اگر با واحد فنی می خواهید تماس بگیرید شماره ۱ را بگیرید و یا واحد های دیگر و تماس‌ها را به سمت گیرنده خاص مورد نظر هدایت می‌کند.

خدمات تلفن گویا چه امکانات و ویژگی هایی دارد؟

قابل توجه شما باشد که هزینه نصب و راه‌اندازی تلفن‌های گویا نسبت به دستگاه سانترال بسیار کمتر است و حتی نیاز به سیم‌کشی ندارد. ضمنا  در هنگام استفاده از دستگاه سانترال باید در تمام شرکت از یک برند خاص تلفن استفاده کرد اما درمورد تلفن گویا نیازی به این کار نیست.

به غیر از این در تلفن گویا امکاناتی مثل چند زبانه، ضبط پیام‌های صوتی، هدایت تماس و ارسال پیام تبلیغاتی وجود دارد که این موارد در دستگاه سانترال نیست. همچنین تماس‌های ورودی در تلفن گویا نامحدود و در دستگاه سانترال محدود است.

با بکارگیری سیستم‌های بروز و پیشرفته تلفن گویا می‌توانید اطلاعات ورودی را جمع‌آوری کنید و با توجه به کلمات گفته شده پاسخ مناسب را ارائه دهید. صدایی که در تلفن گویا به می شنویم یک صدای از قبل ضبط شده است که بدون هیچ اپراتور و شخصی می‌تواند در لحظه به مشتری کمک کند و با توضیحاتی که می‌دهد او را راهنمایی کند. به‌عنوان مثال به او می‌گوید که چه کاری باید انجام دهد یا باید کدام شماره را بگیرد تا به واحد مربوطه وصل شود. در ادامه مشتری با استفاده از صفحه کلید تلفن خود یا توسط ورودی صدای تلفن اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

مزایای استفاده از تلفن گویا

۱. نمایش یک شرکت حرفه ای

بهره وری از سرویس تلفن گویا می‌تواند نمایش حرفه‌ای از شرکت و کسب و کارتان باشد؛ کاری که یک کارمند بی‌حوصله و خسته نمی‌تواند انجام دهد. همچنین تلفن گویا توانایی دارد تا شرکت شما را بزرگتر از چیزی که هست نشان دهد. افرادی که به شما زنگ می‌زنند ممکن است این تصور را داشته باشند که با شرکتی بزرگ با ساختمان‌های متعدد تماس گرفته اند و درحالی که شرکت شما می‌تواند فقط چند کارمند ساده داشته باشد.

۲. خدمات دهی کارآمد و بهینه به مشتری

تلفن گویا با ارائه خدمات کارآمد می‌تواند سبب جلب رضایت مشتری شود. تماس گیرنده‌ها به‌طور خودکار براساس اطلاعات دریافتی و انتخاب‌های‌شان به مسیر درست هدایت می‌شود. در عین حال کارمندان روی کارها و انجام خدمات مشتری تمرکز می‌کنند.

۳. خوش‌آمدگویی و پیام تبریک خودکار

تکنولوژی تلفن گویا به شرکت یا کسب و کار اجازه می‌دهد تا یک روند خودکار خوش‌ آمدگویی یا تبریک‌ داشته باشد. پیام‌های شما به صورت هدفمند به سمت مشتری ارسال می‌شود و این کار باعث  اطمینان و وفاداری و رضایت مشتری می‌شود. اگر تمایل ندارید صدای خودتان روی تلفن باشد، تلفن گویا گزینه‌های صوتی متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد تا از بین آنها انتخاب کنید.

۴. مسیریاب تماس تلفنی

آیا تا‌کنون در تماس‌هایتان دچار مشکل شده‌اید یا تلفن مهمی یا مشتری خوبی را از دست داده‌اید؟ مشکلات و چالش هایی که در تماس‌های تلفنی ایجاد می‌شود باعث یک اشتباه پرهزینه در حوزه رقابتی و کسب‌وکار به حساب بیاید. فناوری تلفن گویا قابلیت مسیریابی تلفنی را دارد تا تماس‌های از دست‌رفته شما به حداقل برسد.

۵. پشتیبانی خودکار از مشتری

دستورالعمل‌هایی که برای تلفن گویا تعریف می‌شود می‌تواند به مشتری کمک کند و مشکل او را حل کند. این در‌ حالی است که اپراتورها می‌توانند در این زمان روی حل مشکلات پیچیده‌تر تمرکز کنند. اگر مشتری‌ها برای سوالات ساده‌ای مانند ساعت کاری یا محل دفتر کار شما با اپراتورهای زنده صحبت کنند زمان و هزینه زیادی از شما می‌گیرند. وجود یک تلفن گویا به سادگی می‌تواند در این زمان و هزینه صرفه‌جویی کند.

۶. اولویت‌بندی تماس ها

تلفن گویا این امکان را دارد افرادی که تماس میگیرند را بر طبق پاسخی که به دستورات صوتی می‌دهند ارزش‌گذاری و سپس اولویت‌بندی کند. در نهایت با این کار مشتری را به سمت هدف مناسب هدایت می‌‌کند. ضمنا تلفن گویا در صورت لزوم می‌تواند مشتری را در صف انتظار نگه دارد تا خدمات سریع‌تری به مشتری‌های مهم‌تر ارائه شود. این کار ضمانت می‌کند که اپراتورهای شما مشتری‌های ارزشمند را در اولویت قرار می‌دهند.

نتیجه‌گیری

با توجه به تمام این امکانات و مزیت هایی که سیستم تلفن گویا دارد، ما به شما توصیه می‌کنیم به جای خرید دستگاه سانترال از تلفن گویا استفاده کنید.

دربـاره مـدیـرکـال….

مدیرکال راهکاری سریع و مدرن برای بهرمندی از خدمات تلفن گویا در سطح کشور می باشد. ما با فراهم سازی زیرساخت قدرتمند مرکز تلفن اَبری بر پایه وُیپ(VOIP) و ارائه خطوط اینترنتی اختصاصی، با بهرمندی از چندین سال تجربه در این زمینه پا به عرصه نهادیم تا خدماتی در خور با هزینه بسیار پایین به کاربران و مشتریان گرامی ارائه نماییم

ارتباط با ما

تهران، نبرد، خ شهید شریفی، گلستان 18، پ 28